Sextonde April

Hej på er mina fina läsare!

Jag har sovit väldigt dåligt inatt, så min sovmorgon fick bli lång imorse och det var riktigt härligt. Jag har precis målat mina naglar och funderar på att ta mig en kort promenad efter att jag druckit upp kaffet. En sån här dag kan man bara inte sitta inne, solen skiner och det är plusgrader ute, så underbart. Det är såna här fina dagar man påminns om hur mycket man längtar efter sommaren, ord kan inte beskriva vilken lycka jag känner inombords när solen lyser och det är varmt. Världens lyckorus!! :)

Andra planer för dagen är att städa upp lite här hemma, tvätta lite kläder och sedan ikväll ska jag och Malin fara på badhuset och simma. Det ska bli så härligt! Har köpt månadskort där så jag måste ju passa på att vara där innan April månad är över. Det är så skönt att simma och den enda motionsformen som inte gör att jag får så ont, den enda nackdelen egentligen är att det sliter på håret fruktansvärt mycket men det kan jag ta ;) 

Hoppas ni får en superbra start på veckan och att ni mår bra! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0