Sjätte April

Imorse vaknade jag av att jag var så hungrig så jag trodde att jag skulle gå åt, klev upp och åt en filtallrik med frysta bär, så gott! Sedan kröp jag ned hos min fina igen och somnade om i några timmar. Tillslut tyckte min fina att jag sovit lite för länge så han väckte mig och så såg vi Cowboys and Aliens. En riktig mysmorgon.

Efter lunchen gick jag ned till Mamma där min högstadielärare var och hälsade på, så kul att träffa henne igen! Hon är utan tvekan den bästa läraren som jag haft genom tiderna. Vi pratade om hur roligt det är att jag och Peder tyckte om varandra redan då och nu väntar vi barn tillsammans. När hon for hem tog jag och Mamma oss en promenad i solen, det blåste lite men så härligt att komma ut lite. Fick dock vädigt ont i ljumskarna så det blev inte en lång promenad.

Ikväll har vi varit hos Mamma på middag, vi grillade och det var så gott. Till efterrätt hade hon gjort  en cheesecake med passionsfrukt och lite mindre socker, supergod!

Nu har vi landat i soffan och kollar på Let's Dance. Jag hejar såklart på Anton Hysén, ni kanske förstår varför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0