Sjuttonde April

Puh! Jag har precis städat lägenheten och nu är jag helt slut på. Hann bli alldeles kallsvettig och svimfärdig innan jag var klar. Anstränger jag mig lite för mycket får jag hjärtklappningar och blir helt slut på, riktigt obehagligt men det blir bättre av vatten och vila så det är ju bra. Hade en himla tur att min fina precis kom hem på sin lunch så han kunde hjälpa mig med att dammsuga nere i hallen, för dit hann jag aldrig innan det blev lite för mycket.

Ska vila en stund och känns det bättre efter det ska jag bege mig ut på en promenad. Jag skulle gissa på att det blir en väldigt kort promenad, men jag behöver frisk luft så hellre en liten stund ute än ingen alls. När jag kommer hem igen ska jag göra mig klar för att umgås med finaste Frida. Ska bjuda henne på kaffe och supergoda bullar kring tre när hon slutar jobba. Vi har inte umgåtts på väldigt länge så det blir riktigt kul att ses, har saknat henne!

Idag går vi in i vecka 32 (31+0) så senare kommer det ett inlägg om det och nya magbilder! Kram på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0