Tionde April

Hej på er mina fina läsare! ♥

Just nu sitter jag vid svärfar's dator och läser lite bloggar. Vi är i Tjäl (min fina's barndomshem) och bara njuter av lite ledighet tillsammans. Idag har vi varit ute med skotern, det snöade jättemycket så jag såg knappt var vi var någonstans, men det var så mysigt ändå. Jag älskar verkligen att åka skoter, det är så härligt! Vi har även hunnit vara hos min fina's farmor och blivit bjuden på god mat. Vi bjöd på tårta som blev över igår på min födelsedag och alla som ätit den tyckte den smakade väldigt bra, så jag och min fina blev klart godkända ;)

Nu ikväll har vi fortsatt göra om i vårat rum som vi har här. Tapetseringen är färdig (tusen tack min fina Maggan för hjälpen!) och nu har vi precis målat alla lister vita. Det blev jättebra, men imorgon ska ett till lager målas. Sedan ska vi köpa gardiner, blommor, en spegel och lite annat till på fredag då vi kommer hit igen. Det blir verkligen som ett helt nytt rum och det känns så kul med lite nytt! Glömsk som jag är så tog jag ingen före bild på rummet, men självklart kommer jag lägga in en bild när vi är klara så ni får se resultatet!

Morgondagens planer är en sväng på skotern, forsätta göra färdigt i rummet och så ska vi hälsa på en kompis till min fina. Han är här i närheten och jobbar i skogen, var riktigt längesen vi träffade honom så det ska bli väldigt trevligt! :)

Ska försöka ta en magbild ikväll eller imorgon och lägga upp. Idag går jag nämligen in i vecka 31! Helt ofattbart vad tiden går snabbt. Bebisen sparkar och bökar omkring för det mesta, ibland tar h*n sig en tupplur men den varar inte länge ;) Det är så mysigt. Och min mage känns jättestor! Jag har fortfarande väldigt ont och det börjar bli svårt att få på sig sockar och skor, tur jag har världens finaste vid min sida som alltid hjälper till innan jag blir alldeles för frustrerad för att inget går som jag vill ;) Finaste Peder!!

Nu ska vi strax krypa ned i sängen och sova, hoppas ni háft en underbar dag. Kram!


När storfiskar'n talar om... ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fisk! ;) Hur stor är den?



Babyfeet gör underverk.. gäller bara att ha strumpor eller dammsuga ofta den där första tiden... ;)

2012-04-11 @ 08:44:49
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Va kul att få se bilder på rummet sen!! :D

Kramar

2012-04-11 @ 11:14:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0