Tjugoandra April

Vi har haft en riktig myshelg, jag och min fina ♥ Därav den dåliga uppdateringen och så har jag varit alldeles för trött för att svara på era fina kommentarer. Men lovar att göra det imorgon!

Igår när vi vaknade upp efter en lång och härlig sovmorgon så bestämde vi oss för att stanna här hemma i Lycksele istället för att åka till Tjäl. Vi tänkte att det kan lika gärna vara skönt att bara vara hemma en helg också och vi hade så rätt. Vi låg och myste framför tv serier i princip hela dagen igår, kring tre steg jag upp och for ut på en promenad i det mindre härliga vädret, men skönt var det när jag hade gjort bort dagens motion! Direkt jag kom hem åkte vi på affären och handlade till middagen som fick bli hemgjord pizza, alltid lika gott. Så mycket godare än på resturang. Och så köpte vi såklart en massa gott till vårat lördagsmys. Jag får ju varken äta eller dricka något med socker i så det fick bli ost, kex och supergoda vinddruvor. Gårkvällen spenderade vi framför tvn och det var så härligt att bara rå om varandra och inte bry sig om något annat än oss själva! :)

När vi satt framför tvn igår så ringde en kompis till min fina och frågade om vi ville följa med till Boden idag och kolla på en bil som han var intresserad av och det ville vi! Så hela den här dagen har vi spenderat i Boden, Mamma följde med som shoppingsällskap till mig och även om jag nu har väldigt ont efter många timmar i bilen så har jag haft en sån himla bra dag. Jag shoppade en hel del till våran älskade bebis men fick även med mig hem några plagg till mig själv. Tre par linnen i olika färger, sockar, trosor och en tunika var det jag köpte. Fick riktigt mycket saker för pengarna, sånt gillas alltid.

Vi har även hunnit äta väldigt god mat idag och sånt är ju det bästa med att fara bort såhär ibland ;) Och nu är vi båda två helt slutkörda här hemma efter en lång dag, så jag ska hoppa ned i ett varmt bad och sedan ska vi slå på en bra serie som vi kan somna till. Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0