Tjugofemte April

Igår kväll efter min och Malin's promenad så fick jag fruktansvärt ont i magen. Jag kände av det lite under tiden vi gick men det brukar alltid gå över när jag sätter mig ned och slappnar av, så jag tänkte inte så mycket på det. Men när jag kom hem tog jag mig knappt upp för trappen. Det gjorde så fruktansvärt ont, högg och stack i hela magen. Min fina försökte hjälpa mig, kramade mig och sa att det inte var någon fara. Och då brast jag ut i tårar. Jag blev så rädd och orolig över att något skulle vara fel med det lilla livet inuti mig. Min fina hjälpte mig till badkaret där jag tog mig ett varmt bad och det började göra mindre ont. Medans jag låg där kände jag hur pyret bökade omkring och sparkade som bara den, lyckan jag kände i just den stunden går inte att beskriva med ord. Hur är det möjligt att älska någon så högt som man aldrig träffat? Jag älskar det lilla livet i min mage, det finaste vi skapat, vårat mirakel ♥

Idag roar sig bebis med att vända och vrida på sig, märklig men underbar känsla! Jag ska strax göra mig klar för att hämta upp Malin och sedan fara en sväng på stan. Ska köpa svart och röd hårfärg till mig själv och så måste jag handla lite mat. När jag klev upp imorse såg jag att min fina ätit kanelbullar till frukost, då är det illa! ;)

Hoppas ni får en fin onsdag! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och Vilmer

Ja om vi vill ha fler barn så blir jag snittad. Men vi vill inte ha fler barn. Jag vill inte utsätta min kropp för det en gång till och jag vill inte bli snittad. Jag hade ju så dödligt ont i fogarna denna gång. Men det gnager i mig att jag inte kommer få vara i en förlossningssal igen och få vara med om den underbara upplevelsen :) kram

2012-04-25 @ 12:50:18
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Pallan

Va skönt att det blev bättre under badet! Kan inte ens föreställa mig den känslan men den måste vara fantastisk :)

2012-04-25 @ 13:12:35
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Pallan

(Delen med när bebis sparkar måste vara fantastisk, inte den delen med att de gör ont!)

2012-04-25 @ 13:13:14
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va skönt att smärtan gick över i magen! Jag kom ihåg hur orolig jag var också för att nått skulle hända.. Men sen är det ju en otroligt underbar känsla då pyret rör sig för då får samtidigt en bekräftelse att h*n mår bra :)

2012-04-25 @ 17:50:10
URL: http://jessicaelisa.blogg.se/
Postat av: Lisa Israelsson

Hej hur kändes smärtan i magen!?

Hade du ont hela tiden?

Eller blev smärtan starkare för att sedan avta och sen kom den tillbaka igen?

Va magen hård?

Ifall smärtan kom och gick och magen va hård så va det nog förvärkar! och det behöver inte va något farligt!

kram

2012-04-25 @ 20:04:39
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Frida

Fy, får också hugg ibland och det är så obehagligt. Hade mycket sammandragningar på jobbet idag med som värkte.



Hoppas håret blev bra! :-)

2012-04-25 @ 21:08:17
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Lo

Du skriver så fint! Vad bra att det gick över :)

2012-04-26 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0