Tjugonde April

Det är redan i slutet av den här månaden, tiden går så snabbt! Nästan lite för snabbt, hinner ju knappt blinka så är det en ny månad. Även fast det är några veckor kvar till lilla pyret är beräknad så börjar jag känna mig lite smått stressad över att få allting färdigt! Bara för att veckorna flyger iväg och vips så är det dags och alla ni som känner mig vet att jag är en riktig planerare. Jag kan vara extrem ibland. Men, det ska nog gå bra det också ;)

Fredag idag iallafall och solen skiner, så underbart! Jag har precis kokat mig en mannagrynsgröt och ätit, det var verkligen längesen jag åt det så det var jättegott. Nu ska jag börja göra mig klar för dagens bestyr, bädda sängen och diska undan! Klockan tio ska jag och Malin följas på badhuset och simma. Sedan efter det ska vi gå ned på stan, äta lunch och göra några ärenden. Bland annat boka tid för naglar på Rockin Nails, jag måste köpa mig en ny hudlotion och så ska jag gå in på försäkringskassan en sväng. Känns som att det här kommer bli en riktigt härlig dag!

Ikväll ska vi äta grillat hos Mamma och sedan blir det fredagsmys för hela slanten. Hoppas ni får en underbar dag! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

gud va skönt med sol! här hos oss regnar det.

vad väntar du , pojke eller flicka? =)

kram

2012-04-20 @ 11:41:59
URL: http://soffanmedco.wordpress.com
Postat av: Therese

Men då hör ja av mig nån dag framöver nu när ja bli ledig :)

2012-04-20 @ 21:32:57
URL: http://johansson1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0