Trettonde April



Jag känner mig på riktigt bra humör idag, har precis varit ute på en promenad med min fina i den härliga vårsolen och nu ska jag börja göra mig klar för dagens bestyr! Klockan två ska vi vara på föräldrautbildning igen och om jag inte minns helt fel så ska vi gå igenom alla olika förlossningsställningar idag. Blir intressant! Efter den träffen ska jag och min fina lyxa till det och gå ut och äta. Sedan ikväll åker i till Tjäl (min fina's hemställe) och blir där över helgen. Det blir fiske, skoterkörning, grillning och bara en massa mys. Förhoppningsvis hinner vi bli klara med vårat rum där också så jag får visa er hur fint vi har gjort det! :)

Hoppas ni får en fin fredag ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, ja hoppas att de inte bli värre nu när man är så nära att gå på havandeskap. Hoppas att de inte bli värre för dig med, inge roligt att man ska måsta ha ont så här på slutet, nu ska man ju passa på att njuta ;) Jo ja förstod nästan de, va tråkigt hehe. Då ä vi ju inte i samma grupp ;)

2012-04-13 @ 22:18:02
URL: http://johansson1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0