Underbara fredag ♥

Jag har haft fullt upp hela dagen och även fast jag är helt slut på i både kropp och själ just nu, så har den här fredagen varit så bra. Imorse for jag och Malin på badhuset, simmade några längder och gjorde oss sedan klara för ett besök på stan. Vi mötte upp Mamma och Marcus, åt en god lunch på Indo Café och sedan shoppade jag lite bebis kläder på Lindex. Ett par jeans, en dreggel lapp och en snuttefilt. Vi gick även in på Rockin Nails och skulle boka tid för att göra våra naglar, men hon var inte där så vi tog hennes nummer och får ringa och boka tid till veckan istället. Efter stan så for vi till Joakim, Mia och lilla Oliver. Där satt vi en bra stund och bara surrade, hur mysigt som helst! Oliver har börjat le jättemycket. Man blir så glad när man är i hans närhet. Skulle kunna pussa på honom i evigheter, så gosig! Efter besöket där for vi hem och gjorde oss klara för att äta middag hos Mamma. Där bjöds det på grillat och oj vad gott det var! Älskar verkligen grillat.

Nu har vi precis kommit hem och jag är så himla trött. Vi ska nog skutta isäng alldeles strax och se på någon bra film. Har haft en super bra dag och hoppas att ni också haft det! Kram på er ♥


Finaste storebror och lilla Oliver. Och så min 'lilla' kula på det ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela-Blivande mamma åt en liten prins

kulan är inte så liten längre det är ju inte lång tid kvar till bf nu :)

2012-04-21 @ 15:55:43
URL: http://mikaelasofias.devote.se
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Tack! :)

2012-04-22 @ 09:03:25
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0