Underbara tisdag



Senaste numret av Vi Föräldrar kom idag, har redan hunnit läsa den en gång och den kommer nog läsas många gånger till. Alltid något nytt man hittar när man läser den om och om igen! ;) Älskar verkligen den här tidningen, tycker det står så mycket intressant i det och så får man en massa tips. Hur bra som helst.

Min fina vän Frida har varit här på eftermiddagen och eftersom vi inte setts på ett tag gick våra munnar i ett och det var så trevligt att få rå om henne lite! :) För er som inte vet så har jag och Frida varit bästa vänner i många år, vi lärde känna varandra när vi började förskolan och sedan dess har vi följts åt både i skolan och på fritiden. Hon är verkligen en av dom finaste vännerna jag har, som jag känner mig så trygg med och verkligen litar på! Älskar dig min fina vän - tack för att du finns! ♥

Nu har vi precis ätit kycklingpytt här hemma, supergott. Ska krypa ned i soffan bredvid min fina och vänta på att Helena från Berg's ska komma och leverera våran bilbarnstol. Sedan klockan sju ska jag och Malin följas åt på badhuset och simma några längder, förhoppningsvis är det inte lika mycket folk där ikväll som det var igår.

Hoppas ni har haft en lika bra tisdag som jag har haft. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: Tack fina du för din kommentar ♥

2012-04-17 @ 18:04:15
URL: http://endenise.se
Postat av: Louize

den där tidningen e helt underbar och hjälper rätt mycket som gravid & förälder =) iaf för oss

2012-04-19 @ 11:55:16
URL: http://shapeful.vimedbarn.se
Postat av: Mikaela- Blivande Mamma åt en liten prins

Samma här vad det gäller Vi föräldrar tidningen, brukar läsa igenom tidningen minst en gång och sen kan det bli att man kollar igenom allt fler gånger efteråt den är alltid lika intressant :)



Sv; ja det är roligt! :)

2012-04-19 @ 15:15:49
URL: http://mikaelasofias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0