Dagens träning

Det blev en powerwalk på en mil idag också, fram och tillbaka till Pappa's grav. Perfekt träningsrunda och så får jag gå förbi platsen där jag känner mig som tryggast.
Det är ju så fint på Berglunda ♥
 
Det var kallt och blåste lite större delen av promenaden, men mot slutet började solen lysa och jag höll på att smälta bort. Och nu medans jag sitter här och skriver, så börjar regnet ösa ned utanför. Inte bara lite! Vilken tur att vi hann hem i tid :)
 
Vilken härlig känsla det är när man känner att man tränat och tagit ut sig. Nu ska jag stretcha lite och sedan hoppa in i en varm dusch. Det känns så bra nu.
 
 
Kommentarer
Postat av: Pallan

Du är så duktig!!! :)

2012-08-26 @ 13:29:34
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Riktig långpromenad! Vad duktig du är!

2012-08-27 @ 10:22:54
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0