Elfte Augusti

Idag har vi varit på kalas för mitt kusinbarn Elsa! Där bjöds det på mycket gott fika och mycket skratt. Alltid lika trevligt att umgås med vår fina släkt  Efter vi varit där så åkte vi till Mamma där vi grillade till middag, så gott! Min fina svägerska Marica var i Lycksele på jobb så hon kom förbi och gjorde oss sällskap. Alltid lika kul att få höra lite skvaller och prata lite om ovettiga människor med henne ;)
 
Efter middagen så gav jag Elvin mat och begav mig sedan ut på en lång powerwalk. Gick lite överallt och runt djurparken, hela 90 minuter blev det och jag var alldeles slut på när jag kom hem. Härligt att kunna hålla ett raskt tempo hela tiden!
 
Nu ska vi strax krypa ned i sängen och sova. Imorgon ska jag försöka kliva upp lite tidigare och gå en promenad, sedan åker vi till Tjäl för att hälsa på min fina's familj och sedan åker vi till Åsele för att äta middag hos svärmor. Det blir trevligt med en heldag där! :)
 

Elvin myser med faster Marica
Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Vilken mysig dag!

2012-08-13 @ 16:47:13
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0