Med vilja kommer man långt

Dagens promenad blev hela åtta kilometer, härligt! Fick sällskap av Mia och finaste lilla Oliver. Tror inte jag hade begett mig ut i regnet utan sällskap, höll på att frysa ihjäl största delen av promenaden men efter en varm dusch och mys med världens gosigaste bebis så fick jag upp värmen. När det blir blött och kallt så är det inte alls kul att träna, får hoppas på bättre väder imorgon!
 
Jag har en lång väg kvar, det är jag medveten om och det känns väl inte så roligt alltid. Jag kan ibland känna mig så taggad att jag inte vet var jag ska ta vägen, medans ibland känner jag hur sakta allting går och då är det lätt att känna sig dålig och se allting som meningslöst. Men med rätt kost och motion kommer man långt och jag fortsätter kämpa hela tiden. Försöker trycka undan dom onda tankarna och peppar mig själv, det är ju faktiskt för min egen skull jag skrivit ned dessa mål som jag vill nå och jag är säker på att jag kommer klara det.
 
Men att människor ser skillnad och berättar det för mig, betyder mycket. När jag får höra sånt så blir jag ännu mer taggad och orkar kämpa lite till.
Så tusen tack, ni är så fina ♥
 
Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam och Enya

Du är så duktig Sara. Önskar att jag hade samma styrka som du att motionera varje dag och så långt. Kram

2012-08-28 @ 07:07:29
URL: http://Frudrutts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0