Sjätte Augusti

Hej på er alla fina
Här skrivs det inte många rader, har fullt upp med fina Elvin men det förstår ni säkert. Är mer aktiv på instagram så om ni vill kan ni lägga till mig där. (froookensara)
 
Dagarna går så himla snabbt. Jag njuter av varenda minut tillsammans med våran lilla prins, min underbara familj och mina fantastiska vänner. Tidigare idag träffade jag Frida, vi satte oss i solen och pratade länge. Hade en klump i magen när vi skiljdes åt, hon åkte nämligen till Norge ikväll och blir där i tre månader. Vet att hon kommer ha det jättebra men kommer kännas konstigt att inte kunna ses bara sådär. Men vi ses snart igen! Ikväll har fina Petra och deras söta lilla Nova-Lee varit här. Har haft en supermysig kväll. Tack för det
 
Nu ska jag krypa ned i sängen bredvid min fina. Imorgon väntas BVC besök! Kram på er
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0