Sjuttonde Augusti

Åh vilket underbart väder det är ute! 22 grader varmt och solen skiner.
Älskade sommar ♥
 
Vi ska strax bege oss ut på en lång promenad, man får försöka vara ute så mycket som möjligt och ta vara på alla soltimmar man kan få.
 
Inatt har Elvin sovit riktigt bra så jag känner mig utvilad. Brukar somna om med honom när jag gett honom mat på mornarna, men nu kände jag mig så pigg så medans han har sovit på förmiddagen har jag hunnit städa upp här hemma och tvättat lite kläder. Älskar när man har lite extra energi.
 
I eftermiddag när min fina slutar jobba åker vi direkt upp till mina fina farföräldrar i Sidberg, vi har blivit bjuden på middag så där kommer vi spendera våran fredagkväll. Det blir mysigt. Helgen blir bara lugn för våran del, hoppas på bra väder så man kan vara ute och hitta på något.
 
Hoppas ni får en helt fantastisk fredag. Kram på er!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0