Tjugoförsta Augusti

Idag har vi haft en riktig Elvin-och-mamma-mys-dag  
Imorse låg vi länge och drog oss i sängen, även fast jag inte fått sova bra varken inatt eller nu på morgonen så känner jag mig ganska utvilad. Jag får sådan energi av att bara vara i närheten av Elvin. Vårat lilla charmtroll vill hellre ligga nära mig, le och prata i massor istället för att ge mig lite sovmorgon. Men jag klagar absolut inte, ett bättre uppvaknande än en glad bebis kan man inte få.
 
Efter att jag gett Elvin mat och jag själv hade ätit så la vi oss på en filt på golvet och körde lite gymnastik. Korta stunder några gånger om dagen låter vi honom ligga på magen och det märks tydligt att han blir starkare och starkare för varje gång. Han håller upp huvudet länge och är så nyfiken på allt runtomkring. Nu har han även börjat vända sig från mage till rygg, så det gör han om och om igen tills han blir helt slut på. Våran duktiga lilla kille!
 
Nu ligger han och vilar i vaggan och jag har hunnit städa upp här hemma. Jag hade tänkt att vi skulle bege oss ut på en promenad med det regnar så ute, så vi tar en promenad ikväll istället efter att prästen varit här och pratat om dopet med oss.
 
Hoppas ni har en lika fin dag som vi har. Kram på er!
 
Kommentarer
Postat av: therese

gu va dukti han ä som vänder sig :)

2012-08-21 @ 19:17:19
URL: http://johansson1986.blogg.se
Postat av: Hanna

Kul att du tittade in på min blogg och vilken fin blogg du har!

Fin son du har och vilket snyggt namn =)

Kram Hanna

2012-08-22 @ 19:57:59
URL: http://nygamla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0