Trettonde Augusti

Hej på er 
Dagen har bjudit på sol och 24 graders värme, underbart! Mitt på dagen tog vi oss en promenad, det fläktade på bra men var nästan lite för varmt för en motionsrunda. Men det gick bra, genomblöt av svett blev jag innan vi var hemma. Skönt!
 
Annars har vi inte gjort så mycket mer än det vanliga idag, lagat mat och tvättat lite kläder. Jag bestämde mig imorse när jag slog upp ögonen att detta skulle bli en vilodag, har varit så trött och slö den senaste tiden så det kändes som välbehövligt.
 
Nu ska jag mysa med våran lilla skatt som är på väldigt bra humör. Han ler och pratar hela tiden. Go fis
 
Kommentarer
Postat av: Bella - med mini i magen

Sv: vad bra att ni med mår bra :). Ja det gör ni rätt i, man får passa på och njuta till fullo de dagar solen är framme ;)

2012-08-13 @ 20:33:40
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0