16 December

Godkväll ♥ Jag ber om ursäkt för min frånvaro här på bloggen, vi har verkligen sjukstuga här hemma just nu så jag orkar inte ens starta upp datorn om dagarna. Elvin har varit krasslig i några dagar, hög feber natten mot igår och hostar som bara den. Idag är hans feber borta men han är väldigt slö. Sover mer än vanligt. Jag har väldigt ont i min hals och börjar få mycket hosta. Inte alls kul. Ber till högre makter att halsflussen inte kommer tillbaka! Får hoppas att pappan i hushållet inte smittas. Jag känner att jag har sån otur! När det väl börjar gå bra med träning och viktnedgång så blir jag sjuk. Har fasiken inte varit sjuk alls, men när jag väl ska kämpa för något så åker jag dit. Hoppas att det inte blir långvarigt för jag vill träna nu.
 
I helgen har vi iallafall orkat med lite julbak. Nu är frysen full med lussebullar, snickers och rocky road's. Så nu är vi redo för jul!
 
Elvin har hunnit bli ett halvår och i veckan ska jag försöka sätta mig ned och skriva om hans utveckling. Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0