17 December

Godkväll ♥ Idag åkte vi direkt in på stan när min fina slutade jobba och fixade dom sista julklapparna. Känner jag mig själv rätt så har vi missat något eller så kommer jag på något mer som jag vill köpa, men det hinner nog märkas innan jul. Vi köpte nya kläder till Elvin i strl 74 eftersom strl 68 börjar bli liiite för litet, han kan dock ha vissa plagg som är i den storleken, beror helt på hur kläderna är gjorda. Så kläder och någon leksak kommer han få av oss i julklapp detta år. Känns som lagomt när han inte kommer förstå så jättemycket av det han får nu. Dessutom lär han få mycket av andra och när han döptes så fick han jättemycket större grejer som han behöver. Så som gåvagn och en stor bil som han kan åka på och lära sig gå med. Vi köpte iallafall tre par sockar, två bodys, två byxor och två par pyjamasar. Mycket bamse, jag älskar dom kläderna. Så fina! Sedan tror jag att vi ska köpa någon leksak till honom som låter, en med massa djur på som låter om han trycker på dom. Det skulle han nog tycka om.
 
Min hosta är fortfarande kvar och den är fruktansvärt jobbig. Känns som att mina lungor ska sprängas när som helst. Den kommer alltid mest olägligt, som när jag pratar i telefon eller nattetid. Elvin vrider och vänder sig varenda gång jag får ett hostanfall. Som tur är vaknar han inte av det. Fann hostmedicin i vårat kylskåp idag så det ska intas ikväll innan jag lägger mig, hoppas det blir bättre av den. Men min halsont har försvunnit, tack för det! Var rädd där ett tag att min halsfluss skulle komma tillbaka. Men nu har jag vilat i tre dagar från träningen så det har nog gjort mycket. Jag har blivit duktigare på att verkligen ta förkyldningar och sånt på allvar efter att jag fick halsfluss, förr struntade jag i det och tränade hårt ändå, vilket såklart resulterade i att jag blev ännu sämre.
 
Imorgon får min mamma komma hem från sjukhuset, så jag och Elvin ska hämta hem henne och göra några ärenden. Ska även försöka hinna pynta hennes julgran som jag gjort i några år nu. Det var alltid jag och pappa som klädde granen tillsammans och nu när han inte finns med oss längre känns det extra viktigt att fortsätta med den traditionen.
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan! Kram på er
 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Vi ska verkligen försöka att njuta så mycket som möjligt :)
Hoppas ni också får en trevlig jul och nyår och njuter i erat fina hus, så görs vi efter nyår :)

2012-12-18 @ 12:33:45
URL: http://jessicaelisa.blogg.se
Postat av: Sojka ♥

Aj då jag ligger så efter med julklapparna. Jag som inte ville ut i sista sekunden måste det ändå. Fy asså.

2012-12-18 @ 16:37:05
URL: http://sojka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0