19 December

Godmorgon ♥ Jag somnade sent och vaknade tidigt, denna förkyldning verkar aldrig vilja ge sig av. Jag brukar alltid vakna av att Elvin ligger och pratar i sin säng, nu har jag klivit upp och han ligger fortfarande och sover sött. Det var inte igår jag klev upp före honom. Hihi. Jag börjar bli ganska less på att vara sjuk nu, känns som att det bara blir värre för var dag som går. Hoppas att jag slipper denna täta näsan och hemska hostan över jul iallafall.
 
Igår beställde jag en tavla från Formeli.se till vår lilla prins som han sedan kan ha i sitt rum. Den kommer se ut ungefär som på bilden nedan. Hoppas det inte dröjer alltför lång tid innan den dyker upp, längtar!
 
Nu ska jag krypa ned bredvid min prins igen, han verkar ta en lååång sovmorgon så har jag tur hinner jag vila en stund. Kram på er!
 
Kommentarer
Postat av: Bella - Levis mamma

De är så fina de där tavlorna jag har också tänkt att beställa en till Levis rum :)

2012-12-20 @ 08:34:38
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag hoppas du får den snabbt och att det inte är något fel.
Köpte en till syrrans bröllopsfest samt levis namnceremoni och det stod fel på en av tavlorna, lite mer än 3 månader senare har jag fått den rätta.

2012-12-21 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0