21 December

 
Godmorgon fredag ♥ Även inatt somnade jag sent, hostade lite men det är nog inte bara den som gör att jag inte kan sova. Vet inte riktigt vad det är. Tankar åt höger och vänster, vänder och vrider på mig och kan bara inte sova. Som tur är så tycker vår lilla prins om att sova ut lite längre på mornarna så jag har fått mig många timmars sömn ändå.  
 
Nu har vi ätit frukost och ska strax bege oss ut på en promenad. Elvin springer runt här framför mig i gåstolen och pratar som bara den. Roligast är att köra in i julgranen, ta på den och försöka slita lös alla julgranskulor. Hihi.
 
Efter lunch ska vi fara en sväng på stan med mamma/mormor. Jag ska köpa ett par röda strumpbyxor till julafton. Ikväll ska vi till min storebror med familj och fira lilla julafton, det blir mysigt! Ska ta med kameran så vi kan fota små pojkarna tillsammans i deras tomtedräkter. Kan vara kul att ha kvar.
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0