22 December

 
Jag vill börja med att tacka er fina läsare för dom fantastiska kommentarerna ni lämnat här hos mig. Jag blir så glad när människor ger mig beröm för vad jag åstadkommit och pushar mig till att kämpa ännu hårdare. Jag må ha en bit kvar på min viktresa och ibland kan det kännas riktigt tufft, men det är såna som ni som får mig att aldrig vilja ge upp. Jag har stött på två stycken den här veckan som sagt att det verkligen syns att jag gått ned i vikt och att höra det är verkligen guld värt. Då vet man att allt slit ger resultat.
 
Jag känner mig så glad just nu! Julen gör sitt måste jag säga. Tända ljus, julklappar, julmat, julkänslor lite överallt. Det är verkligen den mysigaste tiden på året. När man samlas alla nära och kära och bara är med varandra ♥
 
Nu sitter vi och väntar på min fina's familj som är på ingående. Dom ska komma hit på middag och julfika. Blir mysigt!
 

weheartit.com
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0