25 December

Godkväll ♥ Juldagen börjar lida mot sitt slut och jag har precis sett det sista avsnittet av 'Så mycket bättre, återträffen.' Jag har verkligen fastnat för två av låtarna som framförts under programmets gång. Darin's version av 'En apa som liknar dig' och Magnus uggla's version av 'Jag och min far.' Två duktiga artister och så bra låtar. Känns lite trist att det nu är över, men det kommer ju en ny säsong!
 
Imorgon ska jag träna direkt på morgonen. Funderar på att dansa lite zumba, var ett bra tag sedan och det som är så kul. En träningsform som både är rolig och effektiv. Sedan vid lunch ska jag & Elvin följa med min mamma på mellandagsrean och spana in den. Är ute efter lite nya underkläder, känns som att den hyllan i min garderob är väldigt urplockad och tom. Ska också spana efter en försenad tack present / julklapp till min fina's chef med familj. Dom har gett oss så mycket fint i samband med att vi fick Elvin. En babysitter, bumbo, två gåstolar, andningslarm, en babyvakt och mycket mer. Finns inga ord som kan beskriva hur tacksamma vi är för allt. Så häromdagen kom dom förbi med en inflyttningspresent och även då sa dom att de hade en grind som man kan ha runt kaminen som vi skulle få ta. Hur fina kan man vara? Dom är verkligen guld värda.
 
Nu har mina pojkar gjort kväll och jag ska göra detsamma. Just nu har jag väldigt många jobbiga tankar som flyger runt i mitt huvud, så jag hoppas att lite sömn gör det bättre och att jag får vakna upp imorgon och känna mig gladare. Jag kämpar på.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0