26 December

Godmorgon onsdag och annandag jul ♥ Jag startade dagen med ett svettigt, härligt zumbapass. Elvin låg på våran säng och skrattade åt mig under hela passet. Hihi. Nu har han tagit sin förmiddagsvila så han ska strax få äta gröt och sedan ska vi göra oss klara för dagen. Vi ska åka in på stan med mamma och spana in mellandagsrean.
 
Jag hade en riktigt jobbig dag igår. Jag är inne i en period där allting känns lite extra tungt. Allt med viktnedgång och saknad efter min pappa gör sitt. Jag har så nära till tårar. Jag trivs inte riktigt med mig själv och önskar så att pappa fanns så jag fick känna hans varma kramar och höra honom säga att jag klarar allt. Men jag är så oerhört tacksam över att jag har min fina Peder och världens finaste Elvin, dom gör allting så mycket bättre. Utan dom i mitt liv hade jag nog varit på botten just nu. Jag älskar er, oändligt mycket.
 
Allting blir bättre, tids nog. Det vet jag själv. Jag vet att jag tar mig igenom det här också, så som många gånger förr. Det gäller att fokusera på det positiva, för livet är så värt att leva och har så mycket fint att erbjuda. Nu ska jag gå och pussa på min fina son som springer runt i gåstolen här framför och försöker få tag i allt han ser. Gofisen.
 
Hoppas ni får en fin dag! Kramar till er
 
Kommentarer
Postat av: svärmor

Det är en styrka i sig att kunna gråta, så låt tårarna komma. Vissa dagar måste man stanna upp för att orka nästa dag.Ha nu en bra dag. kram

2012-12-26 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0