27 December

Godkväll på er alla fina ♥ Jag blir så glad när jag tittar in här och ser att så många fortfarande läser varenda dag, trots min kanske inte bästa uppdatering. Jag har, som många kanske redan förstått, inte mått så bra dom senaste dagarna. Tråkigt såhär över jul och allt. Men jag har gjort mitt bästa för att försöka släppa alla negativa tankar och det har blivit bättre. Jag har haft en underbar jul. Jag är på bättringsvägen och mycket tack vare mina närmsta. Jag älskar er.
 
Jag och mamma planerade att vi skulle åka till Övik efter nyår, men imorse kände jag att det skulle vara så himla skönt att komma iväg lite så vi åker redan imorgonbitti och stannar till söndag! Ska hälsa på vår släkt och så ska jag träffa min fina vän Frida med familj. Var allt för längesen så det ska bli riktigt mysigt!
 
Nu har jag precis duschat varmt efter en väldigt kylig powerwalk med Malin. Hela 23 minus grader nu och kallare lär det bli. Men det var härligt att komma ut och röra på sig, dela lite tankar och samla ny energi. Nu ska jag strax krypa ned bredvid mina pojkar och hoppas på många timmars sömn så jag orkar köra långt imorgon. Funderar på att ställa väckaren lite tidigare och träna på morgonen, beror på hur kallt det blir. Har ju tur att min fina är hemma imorgonbitti så han kan hjälpa mig med att lasta in i bilen. Annars kommer vi aldrig iväg. Hihi.
 
Varma kramar till er!
 
Kommentarer
Postat av: Camilla - BF2013

Krya på dig!

2012-12-30 @ 20:32:20
URL: http://mirabilibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0