3 December

Godmorgon måndag! Det känns som att det kommer bli lite glest mellan uppdateringarna nu när vi håller på att flytta, men när vi kommit in ordentligt i huset ska jag börja blogga som vanligt igen och såklart visa er vårat nya hem! Vi körde dit alla kartonger igår så nu känns det mer städat här hemma och man kan fortsätta packa, eller jag körde inte så mycket utan min fina och hans vän hjälpte oss och flyttade. Så tacksam! Ikväll ska dom påbörja isolering av ett rum på övervåningen medans jag och Malin ska måla. Trappen måste slipas och målas vit, den är svart och nött för tillfället. Fönsterkarmar och lite lister måste också målas, kökssoffan och en kökspall. Känns som att vi har det vi gör ikväll, tur vi har så många fina människor runt oss som hjälper till ♥
 
Nu har både jag och Elvin fått oss lite mat i magarna och strax ska vi bege oss ut på en promenad i kylan. Är hela -15 grader här idag. Men skönt med lite frisk luft så man vaknar till liv. Vid lunch kommer min fina hem, vi ska åka på SK möbler och köpa en ny kökslampa, så kommer min storebror Marcus hit och ska äta lunch med oss.
 
Jag ska försöka komma ihåg att ta före och efter bilder på allt som vi gör så ni får se sedan vad fint vi fått det! Hoppas ni får en bra start på veckan mina kära läsare. Kram ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0