7 December

Välkommen fredag ♥ I skrivande stund sitter jag på vardagsrumsgolvet, våran soffa är i huset men mattan lämnades kvar så jag slipper sitta såå oskönt iallafall. Hihi. Nu på morgonen har jag och Elvin varit ute på en lång promenad, det var jobbigare än ett gympass att ta sig fram i all snö. Dom hade inte hunnit ploga gångstigarna och så snöade det jättemycket, såg ut som en snögubbe innan vi var hemma igen. Men mysigt är det, jag får såna julkänslor och längtar så till julafton när det är alldeles vitt ute.
 
Idag har min fina tänkt sluta lite tidigare från jobbet så vi kan göra det mesta klart i huset. Småfix kommer det nog vara i några dagar men inatt har vi tänkt sova där för första gången. Så kul! Egentligen har vi alla saker där nu förutom sängen, som ska bäras in idag. Så våran helg kommer bestå av städning i huset och plocka upp saker. Igår hjälpte fina Malin mig med att stryka och sätta upp alla gardiner, blev så bra och nu känns det mer hemtrevligt. Längtar verkligen tills allt är på sin plats!
 
Nu ska jag ta ett sista bad här i lägenheten och göra oss klara för att fara iväg på stan en sväng. Kram på er!
 
Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktiga ni har varit. Jag längtar massor efter bilder på ert nya fina hem! :)

2012-12-07 @ 20:38:55
URL: http://friiiiiiida.blogg.se
Postat av: Frida - mamma till Liam och Enya

Du måste lägga upp bilder på huset inomhus sedan :) är så nyfiken :) kram <3

2012-12-07 @ 21:32:40
URL: http://Frudrutts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0