9 December

Hej på er alla fina ♥ Elvin somnade för en stund sedan och jag njuter av mitt goda LCHF bröd som jag bakade ikväll. Testade ett nytt recept och det blev så gott! Ska absolut göra det fler gånger. Inväntar min fina som jobbar ikväll, ganska läskigt att vara själv i huset för första gången, men det går bra. Mysigt med ljudet från brasan.
 
Vi är nu inflyttade och har sovit här några nätter. Trivs jättebra! Mycket har vi hunnit men allt är inte riktigt på sin plats. Men vi tar en dag i taget! Elvin's rum är just nu ett förråd där vi har saker vi inte använder som vi sedan, när han börjar sova i eget rum, ska bära ut i förrådet. Längtar tills vi ska på IKEA och köpa saker för att inreda hans rum, blir kul! 
 
Det känns så härligt med något eget. Idag var Elvin med mig utomhus medan jag skottade lite och bar bort saker från altanen. Veckans planer är att träffa fina vänner, fortsätta packa upp (prio ett är garderoberna) och träna. Just nu känner jag mig så glad.
 
Hoppas ni har det bra! Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0