Lista om året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev mamma ♥ Planerade dop för vår lilla skatt, blev faster, började med LCHF
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt nyårslöfte var att bli bättre på att visa min tacksamhet och ge mer kärlek till mina nära & kära, det tycker jag att jag lyckats bra med.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Min fina vän Frida blev tvåbarnsmamma.

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov. Det samma gäller för 2013 hoppas jag!

Vilka länder besökte du?
Inga länder alls. Har varit i Sverige hela året.
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Jag känner faktiskt inte att jag saknat något. Om jag skulle vara tvungen att svara något så får det bli pengar. Det är något som man verkligen inte är bortskämd med som mammaledig, men jag är väldigt mycket för att spara så det har inte varit så jobbigt.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Jag har flera datum jag föralltid kommer minnas. Den 14 Juni - Elvin föddes. 9 Februari - Min fina bror's son Oliver föddes. 30 September - Elvin döptes. 3 Maj - Varit förlovad med min fina i två år. 4 Maj - Våran årsdag, 4 år av kärlek.

Vad var din största framgång 2012?
Att jag tog beslutet att starta min viktresa nedåt. Jag kämpar på varenda dag för att nå mitt mål.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har haft halsfluss men förutom det har jag mått hur bra som helst.

Bästa köpet?
Vårat hus

Vad spenderade du mest pengar på?
Elvin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag har aldrig varit så glad tidigare som jag varit det här året. Min familj är min största lycka i livet.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Darin - En apa som liknar dig. Magnus uggla - Jag och min far. Stiftelsen - Vart jag än går. Och såklart en massa barnsånger. Så som gigglebellies - The wheels on the bus. Hihi.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
 
Hur tillbringade du julen?
Vi tillbringade förmiddagen med min fina's familj och kvällen med min mamma, storebror, farmor och farfar.

Blev du kär i år?
Blir kärare och kärare för varje dag som går både i min Peder och min son.

Läste du någon bra bok under 2012?
Blondinbella's överlevnadsguide för unga tjejer
 
Favoritprogram på TV?
How I met your mother, One Three Hill, Teen mom och julkalendern.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag önskade mig en födelsedag med mina närmsta och det fick jag, bättre födelsedagspresent kan man inte få! Men sedan fick jag även en fin klocka från guldfynd som jag velat ha länge, den fick jag av min käre bror och hans Malin.

Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Vi fick besök av alla våra närmsta som gav mig fina presenter, vi fikade gott och umgicks hela dagen lång.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte alls. Har fått uppleva så mycket glädje och så mycket kärlek detta år.

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012?
Tråkig! Har varit överviktig största delen av året så min klädstil har bestått av leggings och stora tunikor/tröjor.

Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna och min fantastiska son.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya mammavänner jag fått! ♥
 
Det här året har varit helt fantastiskt och jag kommer bara kunna se tillbaka på detta år med glädje. Jag har fått uppleva det mest magiska man kan vara med om, att bli mamma. Jag finner inga ord för hur tacksam jag är över livet. Jag har sett nya sidor hos mig själv och verkligen utvecklats. Jag hoppas att år 2013 kommer bjuda på massor med nya, roliga saker och att jag och mina närmsta får må bra. Jag hoppas att jag nästa år kommer nå min målvikt och känna mig nöjd med mig själv. Jag trivs så bra med livet.
Det kan inte bli bättre.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0