♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  
 

Kommentarer
Postat av: mamma

<3 Grodan <3

2012-02-04 @ 22:37:19
Postat av: Charlotte

Absolut, vi ha redan börjat köpa lite kläder och grejer och de är så mysigt då man går runt där och kollar på alla bebis grejerna! skulle kunna gå runt en hel dag och bara kolla :) Håller med, perfekt då man kan lägga dom ute i vagn utan att behöva vara orolig för att dom ska frysa ihjäl :p

Gu va avis jag blir på dig! jag mådde riktigt dåligt hela tiden och fick inte behålla någonting i matväg.. slutade må dåligt i vecka 22/23 å sen dess mår jag bara dåligt ibland..

´Men trots allt illamående så tvivlar jag inte på att de är värt det :)

2012-02-05 @ 11:28:02
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0