Magen ♥

Jag har fått en förfrågan om jag inte ska ta bilder på min gravidmage och som svar på det så självklart gör jag det! :) Har dock inte tagit någon ny magbild nu när jag är i vecka 24, men när jag får tid och ork ska jag göra det också. Har många magbilder, lägger dock inte upp alla här på bloggen, men dom finns för det är himla roligt att se hur mycket magen växer vecka för vecka.

Jag låg och kollade på alla magbilder igår kväll och insåg att min mage vuxit jättemycket sedan vecka tolv. Så himla mysigt! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så härligt att kunna följa utvecklingen av magen ju :)



Så fin blogg du har och vad roligt att du hittat till min blogg, och ännu roligare att det skiljer exakt en månad enligt bf-datumen för oss! Det ska bli skoj att följa dig under graviditeten :)

2012-02-22 @ 16:21:57
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Så mysigt!:)

2012-02-22 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0