Sextonde Februari

Jisses vilket snöoväder det är ute! Jag tog mig en promenad tidigare, när jag kom hem igen liknande jag en snögubbe. Var helt täckt med snö. Men det är bara - 6 grader ute, så det är inte speciellt kallt. Skönt var det iallafall med lite motion och nu ska jag strax hoppa ned i ett varmt bad och sedan göra mig klar för att åka och jobba.

Jag har ingen energi alls. Tog mig en sovmorgon imorse och trodde att jag skulle vara utvilad, men icket. Är fortfarande lika trött och skulle kunna sova minst två timmar till. Vad jobbigt det är att vara såhär slut på! Jag har inte lust till någonting. Vill bara krypa ned under täcket och stanna där. Fy ;/

En sak som är positiv idag iallafall är att jag tagit tag i ansökan om graviditetspenning så nu är kuvertet skickat! Så nu är det bara för mig att vänta och se ifall jag får gå tidigare från jobbet eller inte. Med tanke på mitt yrke så tvivlar jag inte så mycket på det, men man vet ju aldrig!

Nu ska jag hoppa i badet, hoppas ni har en bra torsdag. Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0