Shopping till bebis

Nu har vi gott om saker till bebis, även om mycket inte är köpt ännu. Det var smockfullt med människor på Leksaksgrottan när vi kom dit och under tiden vi var där fylldes stället bara på med folk. Nästan så jag får lite panik när man trängs bland så mycket människor, men vi hittade mycket fint och jag var helt svettig när vi gick ut därifrån! Funderar på att gå in dit på fredag också, när jag lix ska gå på marknaden, bäst att passa på! Det vi fick med oss hem idag var: En babysitter, en badbalja, en resesäng, täcke och kudde till spjälsängen, lakan och bäddset till spjälsängen, två mjukisdjur (en stor vit björn och en älg som låter), en skötbädd, en snuttefilt och en vanlig filt, nässug och nappar. Sedan fick bebis två fina mjukisdjur och två bitringar av mamma/mormor. Tusen tack! ♥

Jag tycker jättemycket om barbapapa så självklart blev det en skötbädd och en snuttefilt med den söta figuren. Hade gärna velat ha en sängmobil i samma modell men dom hade inga fina, inga framme iallafall, ska höra på fredag ifall det finns någon på lager!

Kommentarer
Postat av: Ronja - Svartvit poesi och teckenspråk

Det där tyget finns på Ohlssons tyger. Går att beställa via hemsidan eller ta en tur förbi skellefteå. Finns både som lakansväv och som vaxduk utifall man vill sy egna dregelklappar eller annat fint =)

2012-02-29 @ 08:40:09
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0