Tionde Februari

Jag är fortfarande helt till mig över att min bror's son kom till världen igår. När vi var på BB igår och jag fick hålla honom, det var verkligen en magisk stund! Jag satt där och tänkte att snart är det våran tur. Om cirka fyra månader är det dags för vårat lillpyre att komma till oss. Det är en helt fantastisk känsla! Kunde inte släppa mina ögon från den lilla pojken och kunde inte sluta hålla hans små händer och stryka hans mjuka kinder. Åh! Nu vill jag att det ska bli Juni så vi får träffa vårat lilla pyre!

Nu har jag precis ätit lite frukost och ska börja göra mig klar för dagens bestyr. Klockan tolv hämtar Mamma upp mig och skjutsar mig på Hårbolaget. Jag ska klippa mig och färga håret idag, känns så himla bra! Var ett tag sedan sist, mitt hår går för tillfället inte att göra något med, det står åt alla möjliga håll. Efter det ska jag och Mamma åka upp på BB igen och hälsa på den nyblivna familjen. Det blev så snabbt igår, hann inte träffa Mia speciellt mycket så idag ska hon frågas ut ifall hon inte är för trött! Haha.

Hoppas ni får en superbra fredag! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

Förstår att du vill ha juni ♥ myyys! Jag vill inte ha juni för då fyller jag 24, haha..galet gammal! :D

2012-02-10 @ 19:35:38
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0