Tjugoandra Februari

Imorse fick jag mig en lång sovmorgon, vilket verkligen behövdes. Först vaknade jag klockan åtta och kunde absolut inte somna om, magen kurrade (som vanligt, haha!) så jag åt lite frukost och när jag la mig i sängen igen somnade jag om till halv tolv. Så härligt! Direkt jag klev upp gjorde jag mig klar för att åka på jobbet för samverkansmöte och nu har jag precis kommit hem därifrån. Insåg precis hur mycket jag kommer sakna jobbet när jag går på mammaledighet, jag har utan tvekan världens bästa jobb. Dom finaste arbetskamraterna och gulligaste vårdtagarna. Men jag kommer hälsa på för jag vill inte sakna ihjäl mig ;)

Nu ska jag städa upp lite här hemma och invänta min fina, sedan ska vi gå över till Mamma som bjuder på middag idag. Världens bästa Mamma. Ikväll åker vi nog till Sidberg och hälsar på farmor och farfar, jag har inte varit där på flera veckor eftersom jag inte varit så pigg och jobbat rätt mycket. Så det ska bli himla mysigt att komma dit och bara umgås ♥

Hoppas ni har en bra onsdag! Kram på er.


weheartit

Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2012-02-22 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0