Tjugoåttonde Februari

Jag vaknade imorse av att solen lyste in genom fönstret, vilket härligt uppvaknande! Steg upp och åt en rejäl frukost, sedan bytte jag om till träningskläderna och begav mig ut på en lång promenad. Var så himla härligt ute, hade kunnat gå i flera timmar, men nu gick inte min rygg riktigt med på det så det fick bli en timme. Så härligt att vi går mot ljusare tider, man blir ju så mycket piggare och gladare då.

Efter promenaden åkte jag in på mitt jobb, skulle lämna några papper till min chef men hon var upptagen i ett möte så jag drack en kopp kaffe med mina underbara arbetskamrater istället. När jag var påväg hem blev jag så sugen på att mysa med lilla Oliver så jag svängde förbi hos Mia och satt där en bra stund, mycket trevligt :) Han är ju världens finaste faster's lillprins ♥

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska börja klä på mig så jag är färdig när min fina slutar jobba halv fem. Vi ska (som dom flesta shoppinggalna lyckselebor troligtvis gjort idag) fara på Berg's/leksaksgrottan här i Lycksele som ska lägga ned. Dom har 50 % på alla babysaker, så vi ska passa på nu när det är så billigt! Och så ska vi höra om våra saker som vi beställt från Emmaljunga, hur det blir med beställningen nu när dom ska lägga ned och allt. Förhoppningsvis är sakerna inte så långt borta ;)

På tal om bebis saker så kunde jag inte hålla mig längre än en timme igår efter att IKEA sakerna kommit hem till oss. Jag ville sätta ihop spjälsängen direkt! Så jag började så smått medans min fina såg hockey och så hjälpte han till i periodpauserna. Den var så himla fin och nu står den på sin rätta plats. Längtar så mycket till pyret ligger där i ♥

Hoppas ni mår bra och att ni har en härlig tisdag! Kram på er.


Haha! Jag och världens finaste
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0