Tjugoförsta Februari

Hej på er alla fina människor! ♥

Det blev inget fler inlägg igår kväll, jag var helt slut på. Sov två timmar efter middagen och när jag vaknade igen tog jag mig bara ett varmt bad och la mig i sängen igen för att sova. Fy tusiken så trist det är att vara såhär trött och slö. Känns som att jag har helt slut på energi och skulle behöva sova flera timmar. Men imorgon får jag sova ut och det känns så himla skönt. Har bara ett möte med jobbet från ett till tre, annars är jag ledig. Härligt!

Idag fyller min fina Mamma femtio år, det ska firas med presenter och tårta ikväll! Så himla kul. På lördag ska vi ha ett lite 'större' kalas för henne på Furugården, det är öppet hus så alla som vill är välkomna från klockan fyra och framåt! :)

Nu har jag precis kommit hem från en promenad i det härliga vädret, 2 plusgrader ute och sol! Ska vänta tills Mamma slutar jobba så ska vi gå över till Joakim, Mia och lilla Oliver och dricka kaffe. Mysigt.

Hoppas ni har en härlig tisdag och ät många semlor! ;) Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0