Tjugonde Februari

Hej på er! ♥

Har precis kommit hem från jobbet, jobbade till klockan fyra idag och det är verkligen inte drömturen när man jobbat hela helgen också. Fy tusiken så trött jag är, speciellt i mina ben och fötter, dom är svullna och värker. Men att jag köpte mig ett par stödstrumpor är kanske det bästa köpet jag gjort, har inte alls lika ont efter ett arbetspass när jag haft dom på. Härligt!

Nu ska jag ställa mig och steka pannkakor innan min fina kommer hem från jobbet, sedan efter jag vilat maten ska jag ta en lång promenad med Malin. Känns som att jag inte varit ute i friska luften på hur länge som helst så det ska bli riktigt skönt.

Kommer ett eller två till inlägg senare ikväll, kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0