Tjugosjätte Februari

Den här helgen har varit supermysig, vi har bara varit här hemma i Lycksele och njutit av ledigheten. Igår firade vi Mamma som fyllde 50 i tisdags, var en himla massa fina människor som kom och gjorde hennes dag till den bästa. God mat och härligt sällskap, kvällen kunde inte bli bättre! Men jag blev trött väldigt tidigt, höll ut till halv tio men då kunde jag knappt hålla mina ögon öppna så då åkte jag och min fina hem och myste. 

Idag har jag fått mysa massor med lilla Oliver, faster's goding! Han är så himla söt, skulle kunna sitta och titta på honom i flera timmar utan att bli less. Och dom små händerna och gossefötterna, åh! Jag längtar bara mer och mer till vårat lilla pyre kommer till oss  ♥

Imorgon jobbar jag kort dag, ska promenera hem efter jobbet så jag hoppas att solen väljer att skina så jag slipper frysa! Och så är det ju så mycket roligare att motionera när solen är framme. Sedan kommer våra efterlängtade IKEA saker imorgon!! Som vi längtat. Nya köksstolar, två byråer till pyret's kläder, spjälsängen och en massa annat smått och gott. Så imorgonkväll och på tisdag kommer vi ha fullt upp med att skruva ihop möblerna och göra i ordning här hemma. Så himla mysigt.

Hoppas ni har haft en superhärlig helg. Kram på er!


Min fina älskling och sötaste Oliver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0