Tjugosjunde Februari

Sitter ivrigt och väntar på att det ska komma några och leverera våra möbler från IKEA! Trodde inte att dom skulle dyka upp idag, men nu ringde dom precis och sa att dom var i Lycksele. Så kul! :) Dom hade sagt till min fina att dom skulle dyka upp mellan klockan ett idag och sju ikväll, så jag stressade som en tok hem från jobbet för att möta upp dom och så kommer dom minuter innan. Men, huvudsaken är att sakerna kommer ikväll för nu vill jag inte vänta längre ;)

Imorgon är jag ledig, då ska jag passa på att göra några ärenden på stan och så ska jag försöka hinna med en lång promenad om solen vill visa sig. Måste in på jobbet imorgon så min chef kan fylla i dom sista papperna om graviditetspenning, trodde jag skulle få besked idag när det kom ett brev därifrån men jag hade visst glömt fylla i några få saker.

Hoppas ni haft en bra dag! Kram på er ♥


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0