Tjugotredje Februari

Idag skiner solen och det gör mig så himla glad inombords! Jag behöver bara se ut genom fönstret så ler jag. Ska ta på mig träningskläderna och bege mig ut på en lång promenad alldeles snart, det går bara inte att sitta inne en sånhär underbar dag.

Jag är ledig från jobbet idag och ska försöka hinna göra så mycket som möjligt, känner mig inte alls lika slö och trött som jag brukar göra så när jag kommer hem från promenaden ska lägenheten städas! Sedan ska det tvättas kläder här hemma och jag måste se om jag har något att ha på mig på lördag när vi ska fira Mamma. Jag har nästan bara kläder i storlek 36 och 38 och jag får inte riktigt på mig dom kläderna nu ;) Men något fint ska jag kunna hitta.

Nu ska jag byta om, hoppas ni får en härlig torsdag! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket!! Och grattis till dig! Så himla mysigt det är att klicka sig in på andra graviditetsbloggar. Kram

2012-02-25 @ 01:14:16
URL: http://lillannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0