Tolfte Februari

Hej på er mina fina läsare! Har ni haft en bra helg?

Jag har haft en riktigt lugn och mysig helg. Vi har varit i Tjäl hela helgen, finns absolut inget bättre än att vara där och bara umgås med min fina's familj. Är så glad över att jag hamnat i den familjen, dom är så fina!!

Vi kom hem till Lycksele igen klockan ett idag, sedan dess har vi hunnit vara hos Mamma och promenerat i det fantastiska vädret. Det är -5 grader och sol ute, kan inte bli så mycket bättre! Så nu har vi landat i soffan och ser på lite skidåkning, funderar på ta mig ett bad innan det är dags för att gå över till Mamma igen och äta middag. Lyx! 
 
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Det är verkligen ingenting att bry sig om, jag vet bättre än så själv! men blev bara så fruktansvärt arg så jag inte finner några ord!!

Men nu är de glömt, inte värt att lägga ner energi på.

Hoppas att ni har en mysig helg :) och tack för att du tog dig tid och lämnade en så fin kommentar..



Massa kramar från lilla willybus! :)

2012-02-12 @ 20:31:06
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ja det är verkligen en stor sten som lättat från bröstet även fast de inte är över än men..

Nu känns de lite ljusare igen! så ni ha vare i tjäl i helgen! då va ni inte långt från mig alltså, bor ju på norrstrand i Åsele ;)

Dessutom som lite extra onödigt vetande så gick ja i samma mentorsgrupp som peder på högstadiet ( om ja nu inte minns helt fel men de tro ja inte, keka hade vi som mentor iaf! ) , såg inte förän du bytte design att du va tillsammans med peder :)

2012-02-12 @ 23:14:43
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0