Trettonde Februari

Usch vad jag hatar dessa perioder när man inte orkar något alls och allting känns bara jobbigt. Jag sover nästan hela tiden, ändå är jag jättetrött och känner mig helt slut på trots att jag inte rört en fena. Till en början gjorde det absolut ingenting men nu börjar jag lessna på denna trötthet, jag orkar ju för tusiken ingenting. Orkar inte städa, orkar inte bädda sängen, orkar inte ta på mig ytterkläderna och bege mig ut på en promenad. Jag har till och med kommit till det stadiet att jag blundar för disken och det är verkligen inte likt mig! Jag är en sån som alltid vill ha rent och fint runtomkring mig, städar alltid upp efter andra och även om det 'bara' är en familjemedlem som ska komma på besök ska det vara kliniskt rent här hemma. Sån är jag och därför blir jag riktigt deppig när jag inte orkar någonting alls. Ingen som kan skänka mig lite energi?

Trots detta så ska jag försöka bita ihop och göra någon nytta idag, det är min sista lediga dag innan många dagars arbete så bäst att passa på. Ska börja med att kliva ur nattskjortan, byta om till träningskläder och sedan bege mig ut på en promenad.

Hoppas ni mår bra och att ni har en superbra måndag! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hum, hur ska ja förklara.. när ni åker från lycksele och kommer in i åsele så svänger ni ju vänster innan statoil och åselegrillen.. fortsätter man efter den vägen så kommer man till en jätte höger kurva där det finns en hästhage på vänster sida. Just innan 90 skylten går det ner en väg och man ser 2 röda hus. vi bor i det första :)



Ja världen är bra liten alltså :)

2012-02-13 @ 12:36:56
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/
Postat av: R- svartvit poesi oh teckenspråk

Jag är också så OERHÖRT orkeslös hela tiden. Men det beror på att jag jobbar 6 dagar i veckan men ändå räknas som arbetslös. Jag kommer hem och orkar inte ens hålla upp ögonen så man kan se en film, min klippa har fått göra allting runt om mig. Det tär oerhört när man är orkeslös. Men så fort solen lyser in får man mer energi så vi får hoppas att det blir småvår i lappland snart =)

2012-02-13 @ 12:52:09
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Charlotte

verkligen inte :)

hur gåre annars för er? ha ni börja göra iordning någonting för er skatt? :)

2012-02-13 @ 17:37:36
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13 @ 18:38:40
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Andrea Castells

Did you watch the Grammys? What did you think about the dresses? XX from Buenos Aires

2012-02-14 @ 02:58:09
URL: http://andreacastells.wordpress.com
Postat av: Therese

Känner igen mig så när du skriver om tröttheten. Är oxå så sjukt trött, nog va ja trött med dom andra 2 men inte fasiken så trött som nu! Helt sjukt, känns som man gå på sparlåga hela tiden. Vi få väll hoppas på att våren och SOLEN kommer snart så kanske orken kommer till oss oxå ;)

2012-02-15 @ 20:49:01
URL: http://johansson1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0