Alla dagar är inte bra

Mitt huvud spränger, jag snorar, ryggen gör ont och jag vill bara lägga mig under täcket och sova. Hur är det möjligt att känna sig såhär dålig i så många dagar? Jag var borta från jobbet måndag och tisdag, sedan var jag ledig onsdag och torsdag, så jag har verkligen fått vila. Ändå känner jag mig såhär dålig. Fy!! Det kommer något positivt ur tröttheten och ryggvärken, så det blir lite lättare när jag tänker på lilla pyret, men resten gör mig bara ledsen och irriterad. Jag vill vara frisk och må bra.

Jag ska försöka jobba ikväll iallafall, får hoppas att det går vägen och att jag inte har ett dugg ont någonstans när jag slutar klockan nio ikväll. Jag tror inte riktigt att det kommer vara så, men man kan ju alltid hoppas.

Något som fick mig på bättre humör iallafall var att min fina Peder precis ringde 'bara för att säga att han älskar mig.' Han är så fin, min älskling ♥

Nä nu måste jag göra mig klar. Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Alabamasthlm

Trist med dålig dag, hoppas helgen blir bättre :)



Kramar

2012-01-20 @ 16:32:56
URL: http://www.alabamasthlm.se/
Postat av: Cicci

Bara en litet tips, om du börjar känna att du får mer ont i ryggen när du jobbar. TA DE LUNGT! Samma sak om du börjar få foglossning. Jag tänkte mig inte för ordentligt alla gånger och tyckte att jag kunde göra vissa saker själv. Har jätte ont än idag i ryggen och fogarna.. Skulle jag bli gravid igen och jobbar kvar på samma ställe kommer jag aldrig att göra samma sak igen! Krya på dig! Kram

2012-01-20 @ 23:40:59
URL: http://psissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0