Femtonde Januari

Jag är alldeles för trött för att hålla bloggen igång känns det som. Jag börjar och skriva inlägg, sedan kryssar jag bara ned internet för jag är helt slut på. Orkar ingenting. Har iallafall haft en helt underbar helg. Varit med min fina's underbara familj och bara mått gott. Igår kväll hjälpte Maggan oss att tapetsera i vårat rum, eller hon hjälpte min fina, jag var så trött och mådde så illa så jag fick se på när dom var duktiga! Efter tapetseringen såg vi på gladiatorerna och sedan var vi så trötta så det blev raka vägen isäng. Idag fick vi oss en sovmorgon, min fina har kört lite skoter och jag har umgåtts med finaste Maggan. Vi tittade bland annat på en vagga som vi ska få ha i vårat rum där i Tjäl, så mysigt!  

Det händer mycket roligt i veckan, ska jag vara ärlig har jag sett framemot denna vecka hur länge som helst!! Nu får det gärna bli tisdag morgon snabbt :)

Svarar på era fina kommentarer imorgon, ska skutta isäng nu och invänta min fina som är på jobbet. Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Israelsson

Hej Sara! Har hört ryktesvägen att du väntar bebis!! Och jag ser att det är sant! :-) STORT grattis från mig! Kram

2012-01-16 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0