Härliga onsdag

Det känns som att jag hunnit med mycket idag och såna dagar älskar jag! Först jobbade jag till tre, åkte på affären och handlade lite till middagen sedan var det bara att börja laga mat innan min fina kom hem klockan fyra. Efter middagen vilade jag en timme och sedan tog jag mig en lång promenad. Det var endast -5 grader ute så det var superhärligt promenadväder. Efter promenaden for jag till Mamma en sväng, fick med mig två bullpåsar därifrån och så några fina koftor. Tusen tack Mamma!!! ♥

När jag kom hem hade min fina påbörjat städningen så det var bara att hoppa in och hjälpa till direkt! Nu har vi rent och fint här hemma igen, känns så bra att ha gjort bort städningen inför helgen. Nu har vi precis ätit kvällsfika, gott hårdbröd med té. Ska alldeles strax skutta isäng så jag orkar kliva upp när väckaren ringer klockan sex imorgonbitti. Imorgon jobbar jag en kort dag, när jag slutar ska jag möta upp Malin på stan och så ska jag kolla på lite nya kläder på Lindex. Det märks att jag har ökat i vikt, mina kläder passar inte lika bra längre ;)

Nä nu säger jag godnatt. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

18/6 :)

2012-01-26 @ 20:39:35
URL: http://johansson1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0