Härliga tisdag

Den här dagen har gått så snabbt! Alla lediga dagar bara flyger förbi, tur det snart är helg så jag får vila upp mig ännu mer. Idag har jag bara tagit det lugnt och promenerat i kylan. Det har varit iskallt ute hela dagen, jag trotsade kylan och begav mig ut. Vilket jag såklart hann ångra när mina lår och armar domnade bort ;) Men jag tog mig ett varmt bad när jag kom hem så jag hann tina upp. Nu har vi precis ätit middag och ligger i soffan. Ikväll ska vi åka upp till finaste farmor och farfar, det var nästan två veckor sedan vi var dit sist så det känns som att det är dags. Har saknat dom så himla mycket.

Nu ska jag invänta mamma som skulle komma med lite kläder åt vårat lilla pyre. Mormor börjar redan skämma bort den lille ♥

Hoppas ni haft en jättebra dag! Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0