Sjunde Januari

Så frustrerande att inte kunna sova, ligger och kollar på Mia Skäringer men hon får mig inte tröttare precis. Haha! Hon är så himla härlig. Min fina har precis åkt till Tjäl, han blir där till imorgon och jag hatar verkligen att skiljas från honom. Direkt han stänger igen dörren vill jag bara springa till honom och krama om honom och aldrig släppa. Nu handlar det ju bara om en natt så det är ju inte så farligt, jag ska nog klara det ;) Ska umgås med Marcus och Malin och så ska jag träffa en barndomsvän imorgon. Det blir kul!

Låg och tänkte på tidigare hur mycket vi har att se framemot detta år, det känns verkligen som att det här är vårat år. Så mycket underbart som kommer ske.

17 Januari - Ultraljud. Äntligen ska vi få se vårat lilla pyre! ♥
28 Januari - Fara till IKEA och handla! Så kul.
21 Februari - Våran fina Mamma fyller 50 år.
9 April - Min födelsedag.
3 Maj - Pappa's födelsedag. Och vi har varit förlovad i två år.
4 Maj - Våran fyra år's dag. Längtar!!
9 Juni - Mina favoritgrabbarns födelsedag.
19 Juni - Vårat mirakel är beräknat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0