Tionde Januari

Hej på er mina fina läsare! ♥

Idag har jag varit riktigt trött. Fick först en sovmorgon med min sjuka pojkvän, sedan åt vi bara lunch och så sov jag fram till jag skulle börja jobba halv fyra. Så, man kan säga att jag bara sovit och jobbat idag. Känner mig fortfarande slut på så det lär inte på en sen kväll. Som tur är får jag sovmorgon både imorgon och på torsdag! :)

Jag tänkte på en sak, ni är många som kommenterat här och skrivit på facebook att ni gärna vill läsa min gravid blogg. Är superglad över att det är så många som vill läsa den, men den är endast för min familj och mina närmsta vänner än så länge. Kommer så småningom skriva mer och mer om graviditeten i den här bloggen om jag känner mig själv rätt. Så, ha tålamod ;)

Nu har vi precis ätit lite kvällsfika, goda varma smörgåsar. Ska alldeles strax lägga oss i sängen och se en film, hoppas ni haft en lika bra tisdag som jag haft! :)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: tack gulle du för din kommentar! :) Bra att du får lite tips :D kram

2012-01-10 @ 22:17:36
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0