Tjugoåttonde Januari

Hej på er mina fina läsare! Idag är det lördag och jag är ledig, så himla härligt. Fick en sovmorgon till halv tio med min fina, vi åt en mysig frukost tillsammans och nu har han farit iväg till Övik. Deras jaktlag skulle ut och äta och se på hockeyn ikväll, så himla roligt! Min fina är dock jätteförkyld så det kändes lite jobbigt att släppa iväg honom så dålig, men får hoppas att det blir bättre. Han har även lyckats smitta mig för jag känner mig alldeles tung i huvudet och börjar bli snorig. Huvva!

Jag sitter här i mitt underställ och väntar på att Marcus ska höra av sig så vi kan gå en promenad. Det verkar vara superhärligt väder ute idag, endast -7 grader. Sedan ikväll ska jag äta middag tillsammans med han och Malin, ska bli kul!

Nä nu ska jag se till att ta min järntablett och sedan ta på mig ytterkläder. Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0